Често задавани въпроси

Как да проверим дали даден продукт е наличен?

Ако даден размер се изписва на нашия сайт, това означава, че е в наличност и може да бъде закупен.

Как да изберем правилния размер на обувките?

Под снимките на избрания модел се намира таблица с дължина на стелките, въз основа на която можете да изберете правилния размер. Ако таблицата не е поместена там, можете да получите информация за дължината на стелките като зададете въпрос на e-mail адрес: office@grand-attack.bg

Как да получим повече информация за предлаганите продукти?

Можете да зададете въпрос на e-mail или по телефона.

Как да направим поръчка?

Поръчка можете да заявите чрез нашия сайт, по телефона или e-mail. Телефон: 0895 529 805 e-mail: sales@grand-attack.bg

Какъв е общият срок за реализиране на поръчкатa?

Информация относно времето за реализация на поръчката е посочена при всеки един продукт. За всеки етап от реализацията на поръчката, Ви информираме като изпращаме e-mail съобщение. Статусът на поръчката можете също така да проверите като влезете в индивидуалния клиентски профил. По изключение, срокът за реализация на поръчката може да бъде удължен до 14 дни – за такова закъснение незабавно ще Ви информираме по телефона или с e-mail. Внимание! Времето за реализация и доставка на поръчки не включва съботите, неделите и празничните дни.

Как да получим поръчаната стока и какви са разходите за доставка?

Начинът на доставка се избира по време на заявка на поръчката. Подробности за цените на доставка можете да намерите в раздел "Доставка".

Можем ли да се уговорим с куриера за определен час за получаване на пратката?

За съжаление, нямаме възможност да уговаряме час за доставка на пратката до получателя. Ако държите на точно фиксиран час за получаване на пратката, се свържете с представител на куриерската фирма. В момента, когато пакетът напусне нашия склад, изпращаме съобщение на e-mail, в което посочваме номера на товарителницата. С този номер ще можете да проследите пътя на пратката на сайта на доставчика.

Можем ли да поръчаме продукти в други разцветки?

Всички цветове, налични в офертата ни за продажба, са изложени на сайта. Ако някоя разцветка не е представена на сайта, означава, че продуктът не е наличен в нашия магазин.

Можем ли да поръчаме продукти, които не присъстват в офертата на сайта grand-attack.bg?

Няма такава възможност. Всички продукти, които са пуснати в продажба, са изложени на сайта. Ако там няма в наличност даден размер, можете да проверите възможностите за евентуална доставка, като отправите питане към центъра за обслужване на клиенти.

Възможно ли е да променим поръчката или начина на плащане?

За да промените заявена поръчка, трябва да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти.

В какъв срок можем да откажем поръчания продукт?

Можете да анулирате поръчка като се свържете с Центъра за обслужване на клиенти.

По какъв начин и за какво време става възстановяването на парите за върнат продукт?

Възстановяваме парите в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка на посочения номер на банкова сметка или чрез пощенски паричен превод.